091028

Hela dagen har nästan gått, sitter just nu och kollar på Gossip (avsnittet då de tar examen). Ska snart ner till Golds med flickorna och gå på bandet! Vi skulle egentligen ha gått på Body Balance men jag har världens träningsverk i vaderna och vänstra skinkan :) Idag har jag också insett hur jävla lite pengar jag har på kontot, för det som jag har kvar så ska jag betala en bok från adlibris, betala klart träningskortet och köpa två begagnade böcker! Så jag ska leva på 900 kr ändå tills den 25/11, känns inte så speciellt roligt. Sen hade jag även ett trevligt litet tele- samtal med Ellos idag. Jag hade nämligen inte betalat hela räkningen på mina pump- skor så nu är jag skyldig dem 420 kr (trodde att det var 50% på dem)! Hurra för mig va?! Eller inte! Pengar är verkligen det värsta som jag vet. Är så van att alltid ha pengar på kontot och sen dessutom ha ett fett sparkonto (ta det som ni vill), så nu kan jag lova att jag börjar känna av det såkallade studentlivet! Trivs inte så bra med det kan lova..

XOXO // Johanna 

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hoppas du inte tömt ditt sparkonto. Som student märker man verkligen hur bra det är att ha en backup när det blir tuffa månader :(

Postat av: Johanna

Jo då jag har ett sparkonto men jag vill inte röra det! Så denna månad ska jag leva på 700 kr =) Fråga mig inte hur det ska gå till bara..

2009-10-29 @ 18:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0