091027

Har just käkat lite frukost, eller nej det var faktiskt över en timme sen! Hårt bröd med leverpastej och gurka, hade nästan glömt hur gott det är.. Nu ska jag ta mig en sväng på stan, hoppas att det inte är så mycket folk ute bara, jobbigt att gå i affärerna då tycker jag! Sen ska jag hem och fixa en sen lunch för ikväll ska jag nämligen på mitt första pass (BodyStep). Det ska tydligen var jävligt jobbigt/svettigt.. Så vi får väl se hur jag mår ikväll när jag kommer hem :) Igår kväll innan jag gick och lade mig så satt jag och kollade på tattueringar, jag tror att jag vill ha två styckna. En liten mening på latin på min handled och sen tre ord på engelska (skrivstil) i nacken.. Båda en har en betydelse för mig! Men jag är feg, och det ska Gud veta! Men en dag ska jag ta mig mod till det, för jag vill verkligen ha dem! Måste pysa nu innan hela Östersunds befolkning får samma tanke som jag :)
Ha en bra dag!

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0