091026

Skitdålig uppdatering jag vet, men som jag skrev igår så räcker inte timmarna riktigt till för mig. Idag satt jag med gruppen till halv 4, efter det fick jag springa ner till stan och sen skynda mig hem för att byta om till träningskläder. Idag blev 40 minuter på bandet och 4 min och (några sek) som jag sprang, så stolt alltså! Efter det var jag helt förstörd kan jag lova.. Jaja, fick iaf njuta av kycklingfilé när jag kom hem och imorgon är jag ledig. En hel ledig dag :) Den ska jag faktiskt njuta av, fast jag tyckte dock att gruppen kunde ha setts imorgon och skrivit lite till på arbetet, eller fixa till det mer! Men men, så blev det inte så nu ska jag bara njuta utav morgondagen.. Ska ta en liten promenad på stan i lugn och ro, måste köpa ett linne som jag kan ha och träna i! Undrar vad jag ska hitta på mer?! Ja just det, på onsdag så är det sista dagen med gruppen, kan ni gissa hur jävla underbart det ska bli. Som ni vet så hatar jag verkligen grupparbeten, har sånt stort kontrollbehov att det gör mig till den värsta versionen av Hitler, tyvärr! Så på torsdag kan jag återgå till mitt vanliga lill- Hitler istället :) Dessutom så återgår vänskapen mellan oss i gruppen till det som det var innan! Eller vad man säger, skönt ska det bli iaf! Men nu ska jag titta på CSI och sen på Roast på Bearns där Sofia Wistam är kvällens offer!

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0