091024

God morgon alla.. vaknade kl 10 idag, och jag gick faktiskt upp då också, byte dock inte position. Jag gick med andra ord och lade mig i soffan och kollade på tv (Gilemore girls). Vet inte hur många gånger jag har sett de där avsnitten! Tillräckligt borde man tycka iaf. Har faktiskt ingen träningsverk idag, helt otroligt liksom! För att vara mig :) Vid 2- tiden ska Linn och jag gå till Willy´s och handla mat åt mig, dags att börja med det också. Ännu mer pengar som kommer att ryka iväg! Måste komma ihåg att köpa ett hänglås också.. Sen om jag hinner så ska jag gå ner till gymmet och gå på bandet lite, de stänger nämligen kl 4 på lördagar. Så dåliga öppentider, och på söndagar öppna de kl 14-20. Jaja, bäst att köra på så länge som man har lust och tid! Måste se till att plugga också, gruppen ska ses imorgon! Hmm, så ser min dag ut iaf!

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0