091022

Jag har verkligen världens jävla huvudvärk alltså, tror att jag dör snart! Tycker lite synd om mig faktiskt, så där som vanligt :) Kom hem från skolan när kl var runt halv 4.. skittrött! Det är ovanligt att vara i skolan hela dagarna! Å sen så håller vi ju på med grupparbeten som bara gör en ännu tröttare. Imorgon har vi dock redovisning på det första arbetet och det andra har vi lämnat in så nu är det bara det tredje som ska bli klart och redovisas nästa torsdag! Idag upptäckte jag något, något som inte gjorde mig allt för glad. Men det är uppklarat nu och allt är bra! Nu ska jag iaf lägga mig framför tv;n och så måste jag nog kolla igenom materialet tills imorn. En fördel om jag vet vad jag ska säga :)

Å ett stort Grattis till min barndomskompis Sandra som fyller 22 år idag också =)

XOXO // Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0