091021

Dagen började precis som alla andra dagar den senaste tiden, grupparbete i skolan med andra ord. Är så jävla trött på den här kursen så jag tror jag spyr. Jag hatar grupparbeten och allt som följer med det! Jag förstår verkligen inte grejen med dem heller.. Jag hatar dessutom människor som inte har någon egen åsikt. Alla har det men de flesta vågar väl inte säga dem antar jag. Men sen så finns det ju även de som sitter å säger: Ja, Hmm, Nej, Jag vet inte, Kanske eller det är ditt val/ du bestämmer! Eller så finns det ju faktiskt de som bara håller med om precis allt man säger. Om ni inte vågar säga vad ni tycker och tänker kan ni inte bara hålla tyst då? Är det för mycket begärt? :)
Om en vecka är alla arbeten klara och då ska jag fira och skrika rakt ut.. Men jag får hålla mig tills dess och fortsätta o plugga. Ska läsa lite Payne :) och andra begrepp!

XOXO // Johanna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0