091018

God morgon, jag vet inte varför jag envist ska behöva skriva det! Det är ju faktiskt lunch nu. Har just precis gått igenom alla stora bloggar för att se och höra allt skvaller om gårdagen blog awards! Foki vann hela tre priser under kvällens gång, hon är verkligen söt och gullig men ingen bloggerska i min smak, lite för fjantig och dessutom ung. Men jag är inne och kollar runt hos henne också lite då och då! Hon vann iaf priset för: Årets Blog, årets nykomling och årets mest orginella blogg. De andra vinnarna var följande.

Året veteranblogg: Stina-lee
Årets blogginspiratör: Blondinbella
Årets kaxigaste blogg: Kessie
Årets mannliga blogg: Calle Schulman
Årets fashionista: Lisaplace
Årets foto/design: Nevniarien
Årets videoblogg: Moogi
Årets kändisblogg: Magdalena Graaf
Årets bloggstar: Linda Hallberg
Guldpennan: Sanna Lundell

Tyckte att det var tråkigt att inte Kenza fick något pris, men hon vann ju priset "veteranbloggen" förra året så, man kanske får se det så! Nu ska jag iaf sätta mig och skriva/översätta lite och sen kl 13´00 ska jag upp till skolan och träffa gruppen! Måste bara tillägga tt jag hade besöksrekord igår.. väldigt väldigt litet antal men det var roligt iaf. För min del liksom :) Ha en bra söndag!

XOXO // Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0