091017

God morgon.. Idag är det en stor dag, inte för min del utan för de stora bloggarna ute i bloggvärlden. Idag ger man nämligen ut det stora priset för "årets blogg", priset som alla bloggare är ute efter ikväll. Man delar även ut andra priser, som t.ex. för kaxigaste blogg, veteranbloggen och sen en massa andra. Och självklart så har jag röstat! Kvällen är direktsänd i tv400, men den kanalen har inte jag, så tyvärr så får jag inte se det hela!
Idag så händer det inte så mycket, som sagt så ska jag försöka plugga lite eftersom gruppen ska ses imorgon! Förbereda lite och så. Något som jag däremot verkligen behöver göra idag är att städa, förstår inte vad det är jag gör! För att få det att se ut som det gör alltså :) 
När ställer vi om klockan förresten? En timme tillbaka, jippi

XOXO // Johanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en bra lördagskväll sweetheart! :D

2009-10-17 @ 19:48:54
URL: http://kanskeenblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0