091015

Ja då var man hemma igen då! Idag skulle gruppen ses i skolan för att fixa ihop det sista på bokseminariet. Vi började med att läsa igenom sammanfattningen men Josefin insåg ganska så snart att något inte riktigt stämde. Så sant så, den delen av sammanfattningen som jag hade skrivit skulle inte ens vara med! Jag hade sammanfattat fel kapitel ur fel bok! Min grupp är grupp "A" och jag hade läst och gjort allt som grupp "C" skulle göra.. Jaja, livet är inte lätt alla gånger :) En bra start på dagen el hur? Så nu sitter jag här hemma igen, ska läsa det RÄTTA kapitlet och sen sammanfatta det. Sen ska jag kolla upp kopplingar och sen ska jag läsa på lite om det andra grupparbetet som även det sätter igång imorgon efter föreläsningen! Fullt upp med andra ord! Men det är skönt, det är så det ska vara! Fick även en överaskning idag, blev verkligen jätteglad.. så TACK underbara, snälla Josefin, ljusen var jättefina :)

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0