091012

God Morgon! Jag har iaf varit uppe en timme nu, ska ta och hoppa in i duschen snart. Ska iväg till folkets hus ute vid campingen, på ett föredrag angående designer drugs. Det är så att nästa kurs som vi ska läsa är just missbruk- i form av droger och alkohol. Så jag tror att det kan bli hemskt intressant, ni får höra mer när jag kommer hem igen! Nu till något helt annat, igår var det sista avsnittet av One Tree Hill då Lucas och Peyton var med. Nästa söndag börjar den 7:de säsongen och då är det tre nya ansikten med, varför ska de alltid göra/skriva om alla serier? Kan de inte låta bli de som jag tittar på iaf :)
Läste igår om en unge på 2 år och 5 månader som hade en IQ på 160, inte dåligt. Men det får vi ta senare, måste hoppa in i duschen nu :) Förläsningen börjar kl 14 och det tar en halvtimma att gå dit..

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0