091011

Har just insett att det är jävligt svårt att ligga och skriva samtidigt med en stor och otymplig dator, man skulle ju faktiskt behöva en mindre. En sån där söt en! Hmm, dag är det söndag då. Ingen. Veckorna går så snabbt, speciellt då man är ledig hela tiden! Idag ska jag faktiskt se till att städa lite, ni vet dammsuga, diska och plocka undan halva garderoben som bara råkar ligga på golvet :) Helt otroligt alltså, att man aldrig lär sig! Måste komma ihåg att gå ner till Ica och lämna in helgens film, såg Johan Falk 3. Mycket bra! Skrev ju igår att jag skulle plugga, gjorde inte det! Så idag tänker jag inte ens skriva att jag ska det. Hinner jag så visst.. men jag har 3 timmar o 40 min på mig. Så det är ju inte så troligt :)

Dagens låt: OneRepublic- All the right moves  

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0