091009

Tro det eller ej men idag kom jag faktiskt iväg till föreläsningen, den var dock inte alltför mycket att ha! Men nu är det iaf helgen, och jag ska verkligen inte göra ett dugg. Som vanlig då med andra ord tänker ni.. hehe. Just nu har jag 9 avsnitt av 90210 på datorn som jag hemskt gärna vill lägga mig ner o kolla på, vilket jag också ska! Sen ikväll blir det Idol och filmen på svt1. Har inga stora planer inför morgondagen, ska plugga och läsa igenom gruppens tilldelade kapitel och sen på kvällen så blir det nog den nya Wallanderfilmen :) Det är så skönt att inte behöva göra någonting.. Men för att vara lite duktig så ska jag iaf försöka städa lite, plocka upp och damma lite!

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0