091008

Stannade hemma idag från föreläsningen, som sagt så får man inte ut så mycket av att gå på dem iaf! Det var så varmt och skönt under täcket imorse :) Ser ut att vara varmt ute idag också.. ska bara slänga i mig en kopp kaffe nu och sen ska jag nog gå ut och gå! Det är bäst att passa på då vädret tillåter det och innan alla grupparbeten sätter igång! Funderar faktiskt på att gå till Ica Maxi, men jag vet inte vart det ligger, fast det är väl bara och gå antar jag, man kan ju inte direkt gå vilse här i Östersund! Alla vägar går uppåt/nedåt eller höger/vänster! Fast man kanske inte ska säga allt för mycket.. man vet ju aldrig.. hehe

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0