091007

Har nästan precis kommit hem från skolan, från ännu en mycket givande lektion (or not). Trodde att vi började som vanligt, alltså kl 10´15 men det visade sig när jag skulle kolla upp vilken sal vi skulle vara i att vi egentligen började en timme tidigare. Fick hemskt bråttom till skolan då kan jag lova.. Missade tydligen inte så mycket då även läraren hade varit sen! Igår kom det ju ner snö som jag skrev och imorse så låg den kvar, och temperaturen var skönare och inget blåoväder heller. Så nu hade jag tänkt att och gå ut och gå, första promenaden på typ 2 veckor :( Och sen ska jag och Linn åka ut till Lillängen och kolla på stövlar, hoppas verkligen att jag hittar på ett par! Det visar sig väl antar jag.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0