091003

Shit vilket väder det var här uppe igår alltså, vi brukar ju alltid ha storm och så men igår började det regna/hagla också. Och med min vanliga tur så hamnade jag mitt i det också, jag och Linn hade nämligen varit till ÖB och Willys och handlat lite! Köpte två svarta fleechfiltar till den nya soffan.. blev jättebra förutom att de inte täckte hela soffan! Jaja, idag är de en sån där dag med många stora problem som egentligen bara är småskit! Jag vet verkligen inte vad jag ska göra ikväll alltså, ska man gå ut, ska man sitta inne i soffan o kolla på film eller ska man fösöka vara social och gå dit och säga hej och sen gå efter någon timma?! Svår fråga el hur? :)
Jaja, jag får väl ta och hoppa in i duschen nu iaf. Funderar starkt på att gå ner till Åhlens sen och kolla efter en mössa! Visst har det blivit lite tjatigt om den här mössa.. Men om jag köper den idag så behöver ni inte höra mer om den sen, jag lovar!
Ha en bra helg, och kom ihåg, den blir vad man gör den till!

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0