091001

Idag är det den första oktober, och nu börjar man märka av hösten allt mer! Det är även den sista dagen att sitta med hemtentan, den ska vara utskriven och inlämnad imorgon kl 12. Måste fixa till min analys bara så är allt klart! Kommer nog inte hända så det speciellt mycket idag, tror iaf att det är ok väder ute för att ta en promenad. Har börjat sakna mina promenader nu faktiskt, det är en evighet sen sist!
Det kan faktiskt vara så att jag kanske kan få mig en liten soffa till lägenheten idag också.. om den finns kvar där stod igår vill säga :) Får se vad det blir för planer under helgen nu också, vet inte riktigt vad jag är på för humör så helgen kan ju sluta hur som helst..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0