Nytt rekord

Wow, måste ju bara få säga att jag är riktigt stolt över mig själv idag eller just nu! Va och tränade förut och slog rekordet på löpbandet, det känns så jävla underbart alltså! Jag försöker få upp min kondition förstår ni genom att springa, fast när jag tänker efter så ser det nog mer ut som ett "försök" till att springa/jogga.. Ni kanske tycker att det låter konstigt men då kan jag ju ta och berätta att jag aldrig i hela mitt liv har sprungit eller rört på mig på det sättet förut..  Jaja, nu när det är sagt så är det tid för plugg. För det är ju faktiskt ingenting på tv;n förs kl 9 ikväll.. så jag lär ju iaf hinna slå upp boken innan dess. Eller vad tror ni? :)

XOXO // Johanna

Kommentarer
Postat av: Sara

Du är duktig !.:)

2009-11-17 @ 17:54:24
Postat av: Johanna

Jag försöker iaf.. å det går framåt :)

2009-11-17 @ 19:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0