Noll i motivation

Hmm.. idag har jag suttit hela dagen och försökt komma på vad jag ska analysera. Gick inte så bra kan berätta! Ska antingen välja tv- klippet eller två artiklar.. åå jag vet inte vad jag ska välja. Vill bara att hemtentan ska bli klar så att jag kan lämna in den.. Har verkligen ingen som helst motivation till att skriva den!
En glad nyhet: Idag gick jag till gymmet och träningsvärken är nästan borta nu.. lite kvar i högra låret bara :) Behöver inte längre åka hiss för att komma upp till min lägenhet som by the way ligger på första våningen.. Men imorgon måste jag sätta igång och analysera, vare sig jag fattar vad jag gör eller inte! Sen blir det en paus på gå- bandet! Idag köpte jag även missbruks- böckerna, så nu är allt klart inför den kursen..

Men nu ska jag ta och gå och lägga mig, börjar bli trött!

XOXO // Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0