En efterlängtad kväll

Tjosan! Gissa vad jag ska på? Jag ska på bio, gissa vilken film? Skämtar bara.. jag, Maria och Karro ska gå på New Moon nu kväll. Har liksom väntat på den filmen ett helt år och nu ska jag äntligen få se den! Är dock inte så länge sen som jag läste boken men men, vad gör det! Fick just reda på att det kan sluta med ett vinglas efter bion, kan vara gott (dyrt). Alltid mysigt med lite tjejsnack, och det kan framför allt behövas så här i "tenta- tider" :)
Men nu ska jag fortsätta och plugga, roligt så..

"So the lion fell in love with the lamb!"
"What a stupid lamb!"
"What a sick mazohistic lion!"

XOXO// Johanna


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

åh vill med se new moon!

2009-11-29 @ 11:46:12
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Johanna

Den var oki, men långt ifrån lika bra som boken! Se filmen o läs boken sen :)

2009-11-29 @ 12:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0