MTV: EMA 2009 in Berlin

Är precis vad jag ska titta på ikväll.. Ska träffa Bita och My nere vid konsum sen vid 8- tiden för att köpa lite candy. Vi måste ju ha någonting att tugga på medans vi kollar på galan! Ska faktiskt bli lite spännade, undrar om någon gör bort sig totalt, å vem som gör den största entrén.. Jaja, om 1½ timme så får jag reda på det :)
Idag blev jag klar med hemtentan, fixade bara till den lite och så! Sen så har jag städat lägenheten, tro det eller ej men man ser faktiskt golvet nu! Underbart.. Och till sist så har jag lagat mat, idag fick det bli korvsoppa och ett gals mjölk till det.. mycket gott!
Men nu ska jag ta och titta på ett till avsnitt av Terminator: The Sarah Conners Chronicles.. bye bye

XOXO // Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0