Makaroner o korv

Det är en maträtt som jag aldrig trodde att jag skulle sätta mig och äta.. men jag börjar bli riktigt hungrig nu och jag har absolut ingen som helst lust att stå vid sprisen och laga mat i en timme! För jag har faktiskt en massa gott i frysen :) Under dagen har jag suttit med hemtentan, som innehöll en fråga, ett antal begrepp och sen ska vi skriva en analys utifrån dem och ett videoklipp! Samma som förra gången med andra ord.. Gjorde nästan klart den första delen, så imorgon ska jag kolla igenom vilket videoklipp som jag vill ha, sen ska jag dessutom upp till skolan och köpa två böcker till missbrukskursen. Mellan kl 1-4 har jag tvättid och någon gång under dagen så ska jag hinna med och träna.. Fullt upp som ni märker! Men det är väl så det ska vara.. Hoppas att det är något bra på tv;n ikväll också (CSI kl 21)!

XOXO // Johanna

Kommentarer
Postat av: maria

sa ju att körv e bra ;)

2009-11-03 @ 21:15:45
URL: http://maka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0