HJÄLP!!

Tror att jag skrev det någon gång för inte allför länge sedan, att det var ett nummer som hela tiden ringde och att jag  inte visste vartifrån. Idag så bestämde jag mig för att svara. Och hur jävla dumt var inte det då? På andra sidan luren så var det någon som ville sälja en livförsäkring till mig (via Ellos), fattade ingenting. Jag vet inte vad det är för fel på mig, men något är det iaf, då det kommer till tele- försäljare så kan jag aldrig säga nej! Å hur kan det komma sig frågar ni er säkert då ni som känner mig vet att jag aldrig skulle tacka ja till något som jag inte vill ha eller till något som jag inte vill göra. Men tyvärr så finns det inget svar, för jag vet inte. Antingen så slutar det hela med att jag köper det som de försöker säljer (mamma får betala) eller så lägger jag på luren i örat på dem (vilket krävs väldigt mycket mod ifrån min sida). Så vad hände då, blev det alternativ 1 eller 2? Inget av dem, jag sa att jag behövde mer fakta om det så hon skulle höra av sig ikväll kl 19, innan vi lade på så sa hon att hon skulle uppskatta om jag svarade då också! Vad ska jag göra? Svarar jag så får jag mig antagligen en försäkring (som jag redan har) eller så lägger jag på luren i örat på henne (kallar att mobilen dog). Eller så skiter jag helt enkelt i att svara!

Nu ska jag iaf sticka ner och träna, jag behöver rensa mitt huvud :) Måste även inhandlar lite grejer till kylskåpet.. Å ikväll får det bli wook och fläskfilé till middag!!

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0