God natt

Klockan är nu halv 11 och jag är totalt borta i "bollen", så trött alltså! Har pluggat precis hela dagen. Satt och läste fram till kl 3 och sen var jag ner till Gold och tränade i en timme. Börjar nästan fundera på en det finns en träningsmänniska i mig, gjorde först en uppvärmining på crosstrainern, fortsatte med en halvtimmes powerwalk på bandet och avslutade med att springa 14 minuter.. konditionen blir ju bara bättre å bättre.. fy fan va roligt det är alltså :). När jag kom hem så var det bara och fortsätta och plugga (sammanfattade).
Imorgon kl 07 åker klassen iväg på studiebesök och där ska de även övernatta, å sen så kommer de tillbaka på onsdag kväll.. Jag hoppas att det kommer få en jättebra resa, anledningen till att inte jag ska med är att jag inte är speciellt förtjust i övernattning. Har aldrig varit det och kommer antagligen aldrig att bli det heller! Men men, hoppas iaf att de får det bra och att de framför allt lär sig någonting nyttigt! Själv så får jag två helt lediga dagar till att plugga (jippi för mig).
Men nu ska jag ta och gå och besöka sängen! Natti natti

XOXO // Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0