EMA:s prisutdelning

Igår kväll mötte jag upp Bita och My nere vid konsum för att inhandla något gott att tugga på till tv;n :) Åå oj vad mycket vi fick med oss hem alltså! Bita köpte en stor vetelängd, My en chipspåse och jag lösgodis. Allt detta delade vi på, vilket gjorde att det egentligen inte blev så mycket som det låter som! Gott var det iaf och mätt blev jag! Kl 21´00 började EMA- galan, den var helt oki, men den hade ett ganska så dåligt drag om jag själv får säga det! Katy Perry var kvällens "host". Beyoncés uppträdande var helt fantastiskt, hon vet verkligen vad hon gör och hon är duktig på det också. Kvällens drottning!!

Best Female/ Best Video/ Best Song: Beyoncé
Best Group: Tokio Hotel
Best European act: maNga
Best Male: Eminem
Best Push Artist: Pixie Lottie
Best New Act: Lady Gaga
Best Alternative: Placebo
Best World Stage Perfomance: Linkin Park
Best Rock: Green day
Best Urban: Jay- Z
Best Live Act: U2 

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0