Detta visste ni inte om mig..

.. hehe! Erkänn att ni trodde att det skulle stå någonting jucy om mig nu va?! Men nix inte denna gång, kanske en annan gång! Men det jag skulle vilja dela med mig är att jag väldigt länge nu har funderat på en tatuering. Har viljat ha och har haft tillåtelse till en tatuering sedan jag var 14 år. Men jag har aldrig vetat vad jag skulle göra för något, jag menar, den ska ju ändå sitta på kroppen under resten av mitt liv liksom. Men jag är fortfarande inte helt säker på vad jag vill ha. Jag vet att jag vill en tautuering i nacken, det har jag viljat i många år nu, men vad?!
Har funderat på tre ord på engelska i skrivstil, typ: Strength, Discipline and Selfconfidence, och ja, de orden betyder någonting för mig. Men sen skulle jag också vilja ha en tatuering på min (undre) handled, där ska det stå: Credo mihi på skrivstil. Problemet är att ett av de engelska orden betyder samma sak, nästan, som den andra tatueringen! Vad jag än väljer så ska tatueringen avslutas med ett litet hjärta! Svårt. Vad tycker ni? Vad ska jag göra?! Vad är snyggast?! Världsproblem eller vad?! :)

Credo mihi       Strength,Discipline and Selfconfidence



XOXO // Johanna

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0