Biotips: 2012

Filmen "2012" är film som jag har velat se ett tag nu, filmen hade bioprimär den 13:e november. Den handlar om en forskare, spelad av John Cusack, som öppnar en portal till ett parallellt universum, där får han kontakt med sin dubbelgångare i ett försök att stoppa jordens undergång. Enligt mayafolkets sägnen så ska jorden gå under den 23:e december år 2012. Jorden kommer då att drabbas av upprepade naturkatastrofer i form av vulkanutbrott, orkaner och smältande glaciärer. Visst låter det spännande?! Jag vill i alla fall se den. Filmen är en actionfilm som är gjord av samma regissör som gjorde filmerna "Day after tomorrow" och "Independence day". Och ni som har sett de filmerna och tyckte om dem så tror jag att ni och förhoppningsvis även jag kommer att gilla denna film! Någon som kanske har sett den?

             

             

XOXO // Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0