091130

Wow, imorgon är det den första december! Kan ni fatta, det är snart jul och ett helt nytt år (igen)! Känns spännande fast å andra sidan så kommer bara jag och resten av min klass allt närmare den "fruktade" C- uppsatsen! Igår fick jag reda på något, inget skvaller tyvärr och inget roligt för den delen heller.. jaja: Arne vår lärare har varit så snäll att han har lagt ut alla svaren till de gamla tentorna som ligger ute för oss att läsa på om vi vill. Det är väl iaf snällt, fast å andra sidan så hade han inte behövt göra det om han inte från början hade gett oss så jävla mycket att plugga på! Hela min lägenhet består utav böcker och tusentals papper överallt.. Skämtar verkligen inte! Inatt har det snöat (för att byta samtalsämne) och snön ligger kvar, kan bero på att det fortfarande snöar ute.. Åå det är verkligen så fint, det ligger som ett tjockt vitt täcke över marken! Hoppas verkligen att det får ligga kvar bara. Igår kväll så blev jag klar med hela sammanfattningen, satt hela dagen och skrev in alla föreläsningsbilder/ text i sammanfattningen så nu är det iaf klart (28 sidor). Avundsjuka? Så nu ska jag upp till skolan och skriva ut allt och alla tentafrågor + svar! Idag kl 13´15 ska vi ha en liten intro till nästa kurs "Samtal med barn", tror jag att den heter, riktigt roligt! Men som det känns nu så tror jag att jag kommer att hoppa över den, hoppas att någon av mina vänner kan berätta vad som sas, fast egentligen så ligger det ju redan en kursbeskrivning ute! Senare idag vid 4- tiden så ska jag iväg till Z- huset och ta denna månadens p- spruta, så med andra ord så hoppar jag över träningen idag. Har inte varit och tränat sen i fre.. så jag får kompensera för det på tis, ons och torsdag istället! Köra riktigt hårt..

XOXO // Johanna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0