091129

Ja då var man uppe igen då, kom i sängen kl 02´30 igår natt, så jag var nog ganska så trött imorse. Satt och pluggade igår tills det var dags att gå på bio, New Moon! Filmen var väl helt oki, men jag hade ju läst boken hemma i sommras vilket gjorde att jag hade ganska så höga förväntningar! Och de gick väl inte riktigt i uppfyllelse om jag säger så. Det var hel del som var borttaget från boken, fast jag förstår ju att det inte går att få med allt! Var iaf lite besviken men som sagt, den var helt oki, jag vet att jag kommer att se den igen så! Kan inte riktigt hålla mig borta :) Efter filmen gick vi till Paus för ett glas vin, satt o snackade en massa skit.. om saker o ting som hände på den första terminen.. Men efter tag kom vi in på ämnet sex, roligt det där att man alltid börjar snacka sex så fort man fått i sig lite alkohol.. Men det var lika trevligt det, dock så var det väl bara en av oss som hade ett fungerande sexliv att diskutera :) Jaja, jag hade iaf en mycket trevlig kväll med flickorna och kvällen avslutades med buffé på Mc Donalds! Nu är det tid för frukost (jag vet vad klockan är) och sen måste jag sätta igång o plugga, ska gå igenom ca 1000 föreläsningsbilder idag!

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0