091128

Ja som ni vet vid det här laget så är jag mitt uppe i en tentavecka.. har inte så mycket att säga/ berätta då faktiskt! Har iaf sammanfattat två böcker, och nu ska jag sätta igång och läsa "institutionsbehandling av ungdomar", hoppas att den är bra och lättläst! Det mysiga med att ligga och plugga/ läsa är att man kan äta god chocklad till det, sitter just med en LINDT; intense mint och lyssnar på musik..

Såhär har min musiklista sett ut de senaste dagarna:

1. Melissa Horn - Låt du henne komma närmare
2. Lars Winnerbäck- Jag får liksom ingen ordning
3. Lady Gaga - Bad romance
4. Beyoncé feat Lady Gaga - Telephone
5. Queen - The show must go on
6. Rihanna- Russian roulette & Wait your turn
7. David Guetta feat Akon- Sexy Bitch
8. Timbaland feat Nelly Furtado & Soshy - Morning after dark 
9. Kleerup feat Lykke Li - Until we bleed
10. Everlast - White trash beautiful
11. Lars Winnerbäck och Lisa Ekdahl - Tvivel

Lyssna vetja.. Ikväll väntar en efterlängtad paus =)

XOXO // Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0