091126

Vilken dag.. den började i alla fall med att jag och Bita gick iväg till Willy´s vid halv 1 och handlade (storhandlade), kom hem med 4 gigantiska påsar, skönt att vi fick skjuts hem iaf! Väldigt snällt.. och nej vi liftade inte, Bita kände honom sen tidigare! Så nu är man väldigt fattig igen då (borde vara van vid det här laget), alla räkningar är snart betalda och maten befinner sig i frysen! Känns lite hårt att köpa julklappar men det är roligt att ge :) Skulle vilja köpa en mig en ny klänning till julafton/juldagen också men hur ska jag finna pengar till den.. Har verkligen stora problem nu alltså! Livet är inte rättvist alla gånger..
Har lite dåligt samvete över att jag inte har hunnit pluggat något idag heller (ska sätta igång nu). Men jag är helt slut, ögonen vill sova och magen är mätt! Men men.. bara å sätta igång!

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0