091125

Löningsdag, eller vad man nu kallar den här dagen då man är student! Har pluggat precis hela dagen och kan nu medela att jag är helt jävla slut i huvudet.. och det värsta utav allt är att jag hur mycket som helst kvar. Det tar ju aldrig slut på den här skiten.. Hoppade till och med över träningen idag för att jag skulle plugga.. men istället så fick jag dagens eller årets värsta nyhet för en timme sedan. Camilla medelade mig om att betyget hade lagts ut på ladok! Å jag visste ju att jag skulle få ett dåligare betyg denna gång då jag fick ett A på hans förra kurs. Men jag trodde aldrig att det skulle vara så dåligt som det var, det var ju fan rent ut sagt deprimerande. Så deprimerande att jag gick ner till konsum och köpte kladdkaka och chocklad.. så nu sitter jag här hemma och tycker synd om mig själv samtidigt som jag äter chocklad och pluggar! Jag fattar bara inte hur han kan får vara kvar som lärare, han kastar ju för fan tärning då han sätter betyget! Hur kan man gå från ett A till *? Det är något som inte jag fattar! Mitt huvud håller verkligen på att explodera..
Lade även märke till att de som läser min blogg tydligen går i klassen då jag endast har några få läsare/dag (skolresa tis och ons). Kan ju vara bra att veta.. för min del iaf! Hoppas att alla har haft det bra på skolresan iaf, fast det är jag helt säker på att de har!

XOXO // Johanna  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0