091124

Har pluggat precis hela dagen så jag har inte haft mycket till tid övers för att skriva här.. känner sig nästan lite tvingad att skriva några rader iaf.. så här kommer de :) Nu har jag läst ur två av kursens böcker och sammanfattat den ena av dem. Imorgon ska jag upp till skolan och skriva ut tre kapitel om tvångsvård (LVM) och försöka hinna med och läsa dem. Ska även skriva månadens mathandlingslist och också. Får se om jag går till Willy´s imorgon eller på torsdag! Har fullt upp som ni kanske märker.. Men nu ska jag plugga lite till och sen kl 18 ska jag iväg till gymet på Body Step.. måste ju varva bandet med olika pass också!
Läste just att min barndomskompis Sandra ska ha barn igen, tydligen beräknat till den 1 maj, bara några dagar innan Theodor fyller 2 år (hennes förstfödda)! Lillkillen börjar bli stor nu.. Har även hört lite flera nyheter hemifrån, en gammal klasskompis ska gifta sig nu i december (wow) och sen så är det fyra tjejer som ska ha barn! Jag får väl helt enkelt vara glad att jag kom ifrån Hagfors, hade kanske varit två- barnsmamma annars (hjälp)!

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0