091123

God morgon folket. Känner mig totalt borta, vilket jag är också. Sitter hemma då jag egentligen skulle vara i skolan. Det är så att jag råkade ställa klockan på 10´15 (kl står på det d¨vi börjar 11´15) istället för 09´15. När jag vaknade så fattade jag inte att det var fel, utan låg kvar i 10 minuter till, det var ju så varmt och skönt under täcket! När jag gick upp och kollade schemat så fattade jag däremot att jag hade stället väckarklockan fel, jobbigt! Så istället för att gå till skolan så beslöt jag mig för att stanna hemma och läsa "kidnappad hjärna", börjar få lite panik nu.. på fredag så är det bara en vecka kvar till tentan, och den sista veckan vill jag ha allting klart så att jag kan fokusera mig på att plugga! Livet är hårt..
Ska gå upp till skolan och skriva ut föreläsningen sen vid 13 och då får jag nog lov att gå på det som är kvar av föreläsningen också. Efter skolan blir det träning och sen mer plugg/läsning! Detta är livet då tentan närmar sig :)

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0