091122

Wow, idag snöar det ute (snöblandat), så det är ganska mulet och blött ute nu.. Å detta ledde ju till att sov till kl halv 12 idag, det var så mörkt och härligt i rummet att jag inte ens ville gå upp då! Ska sätta mig och äta en sen frukost nu och sen ska jag plugga, städa lägenheten och laga mat + matlådor! Så jag har fullt upp idag, måste hinna klart med allt innan tv;n börjar också. Fan också: Livet är hårt ibland alltså :) 
Igår kväll mötte jag upp Camilla nere vid konsum, vi gick till Paus (den nya baren) och tog ett glas vin, riktigt gott men det är helt sjukt att man betalar 62 kr för det! Brevid oss satt det tre unga killar och drack, ganska så dragna (fulla) var de också! Det hände en liten grej, angående en av killarna, han som satt närmast mig spydde i sitt drinkglas. Det var verkligen så vidrigt, hatar "spya", men det värsta utav allt var att han sen tog upp glaset och luktade på det! Vem gör något sådant? Varför luktar man på det liksom? Killarna skyndade sig ut därifrån men Camilla gick fram till bartendern och berättade vad som han hänt och han sprang efter killarna. Killen fick välja mellan att torka upp efter sig eller betala böter! Han valde att torka upp det men istället för att göra det så gav han pappret till sin vän.. och han ställde sig och torka upp efter sin vän! Vilken vän alltså.. det hade jag aldrig gjort! Skulle inte ens komma på fråga! Så det var den kvällen.. men jag hade iaf hur trevligt som helst. Riktigt mysigt med tjejsnack :) Så tack vännen för den kvällen!

XOXO // Johanna 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0