091120

Fredag fredag.. Underbara helg! Det känns verkligen så underbart när det är fredag och man vet att det är helg, man känner sig så värd en ledig helg efter en vecka med enbart plugg och skola! Föreläsningen idag var inte mycket att ha den heller.. hans sätt att prata och förklara är väldigt lättsamt och det var bra i början av kursen, men nu tycker jag bara att det är jobbigt. Ibland förklarar han som om vi skulle vara totalt dumma i huvudet, 20 minuter för varje PP- bild liksom.. det är för länge! Jaja, idag ska jag inte göra ett dugg, ska sätta mig och läsa lite nu och sen ska jag bara ligga i soffan och kolla på tv, hela dagen och hela kvällen! Är ju Idol ikväll, börjar bli lite jobbigt nu då jag har alla mina fem favoriter kvar. Så nu vill jag inte att någon mer ska behöva åka ut, men måste jag välja så vill jag nog att Reza åker hem ikväll. Tyvärr! Morgondagen blir lika slapp den också, om jag vaknar i tid så hade jag tänkt mig en vända nere på stan. Gå runt i affärerna, prova kläder och kanske titta efter julklappar, det är bäst att börja i tid. Ska även försöka hinna med och dammsuga och dammtorka lägenheten också.. Hinna med gör man alltid men att finna lusten till det är däremot så mycket svårare :)
Bäst att jag loggar ut nu så att jag hinna plugga lite innan tv;n sätter igång!

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0