091119

Har just packat väskan med träningskläder, ska gå ner till gymet och göra några rundor på bandet. Vill komma dit så snabbt som möjligt så att man hinner hem och kan fortsätta plugga. Har som sagt en hel del att läsa och sammanfatta så.. Tänkte först att jag skulle ha blivit med Camilla och Linn på Body Pump men sist så fick jag så ont.. i tre dygn! Å självklart så vet jag också att det blir bättre och lättare ju fler gånger som man tränar det.. Men det är bara det att jag inte har någon lust att vara invalid i tre dygn igen.. man missar så mycket och framför allt: Det gör ont!! Jaja, dagens föreläsning var inte mycket att hänga i julgranen direkt. Gick hem på lunchen och åt min lilla sallad och sen gick jag upp tillbaka, i två timmar till. Insåg ganska så snart att jag lika gärna kunde ha stannat hemma! Men men, nu ska jag iaf rusa iväg!

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0