091118

God morgon alla! Hmm, igår kväll satt jag här hemma och diskuterade med mig själv om jag skulle gå iväg och ta den där sprutan eller inte. Svårt beslut, men jag pratade lite med Maria och sen fick jag lov att ringa mor och höra med henne också! Hon har ju ändå tagit den.. På kvällningen iaf, så bestämde jag mig för att följa med de andra och ta den! Men nu fick jag reda på att sprutan är SLUT!! Är inte bara så j***a typiskt liksom.. Jaja, inget att gör åt. Nu ska ta och gå och borsta tänderna och sen ska jag gå upp till skolan, börjar nu kl 10´15.. och idag slutar vi kl 13 (jippi). Dagens föreläsning, hmm, jag har ingen aning om vad den ska handla om då vår lärare ligger efter, ganska så mycket också. Så vi får nog helt enkelt vänta och se vad han går igenom idag!
Ha en bra dag!

XOXO // Johanna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0