091116

God morgon alla! Idag är det måndag vilket innebär att helgen är slut, igen, tyvärr! Den bara rusar iväg varje gång. I helgen gjorde jag detta: I fredags satt jag hemma och tog det lugnt, tittade på Idol. I lördags var jag och tränade (slog rekord på bandet), sen på kvällen var jag på Make Up Stores modevisning som hölls på Plaza och sen blev det partaj med flickorna efteråt! Väldigt lyckat.. Och igår låg jag i soffan den större delen av dagen, som straff antar jag :) Men nu börjar det en ny vecka igen, kan kanske börja med och säga att det blev sovmorgon för min del idag, men jag ska iväg till skolan nu och gå på resten av föreläsningen (13-15). Ringde nyss till barnmorskan och bokade om min tid till den 30:e istället, kände att det kunde vara en fördel att ha pengar på kontot om jag ska kunna hämta ut sprutan på apoteket. Sen ringde jag hem till Marie på Dolce Vita, tjejen som alltid fixar mitt hår, så den 28:e december ska jag färga håret. Riktigt mörkt även denna gång och med några få ljusblonda slingor i. Älskar att vara mörkhårig, så mycket snyggare!
Men nu ska jag ta och fixa mig två hårda mackor innan jag måste gå upp till skolan.

Have a nice day

XOXO // Johanna 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0