091115

Wow, vilken kväll det var igår alltså. Kvällen började med att vi flickor träffades och gick ner till Plaza för att mingla lite, det bjöds på bubbel, snittar och chockladpraliner från Törners. Mycket gott! Vi fick även en goodie- bag från Make Up Store, som bland annat innehöll en massa reklam, en ljusgrön ögonskugga (ska bli kul att se hur jag ska få användning för den). Får nog be Bita om hjälp! Efter det fick vi sitta och vänta på att modevisningen skulle börja, den var verkligen värd att vänta på! Temat var Rysslands czarinna under 1700- talet. Froseri helt enkelt. Kläderna var lite udda, men vissa av plaggen var faktiskt snygga, håruppsättningarna som studio 9 fixade på modellerna var helt magnifika, man glömde nästan bort att kolla på sminket! Tyvärr. Men allt var verkligen skitsnygg och exklusivt. Får ju inte glömma och berätta att Bita faktiskt fick vara med och sminka två av modellerna. Duktig så!
När föreställningen var slut gick jag, Josefin och Maria hem till Karoline för att dricka lite vin, i slutet blev det faktiskt en hel del vin. Vid 12- tiden fan jag mig i en skön form.. Men jag hade iaf skitroligt och det är väl detsom är det viktigaste! (Vi gick tillbaka till plaza vid halv 1- tiden). Tråkigt nog så var inte pojkarna på kryckorna där, vi såg dem nämligen tidigare under kvällen. Fina pojkar var det iaf! Sammanfattningsvis så var det iaf en suverän kväll i underbara vänners sällskap.. Detta får helt klart lov att göras om igen, snart :)

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0