091114

Good morning people! Idag är det den 14:e november vilket innebär att det ikväll är Make Up Stors 5 års jubileum. Hoppas att det kommer bli en lyckad kväll, kan känna att jag behöver det! Eller så är det alkohol som jag behöver.. Vaknade lite väl sent idag, kan ha något att göra med det att jag kom i säng kl 02 inatt, härligt värre! Hände en grej sent igår kväll men jag tänker inte ta det i detalj, kan iaf säga att jag skrev med tjejen från ett tidigare ilägg, att sakna något som inte längre finns. Å det kändes bra, riktigt bra faktiskt! Jag menade verkligen det jag skrev, du var den som kände mig bäst och det var med dig som jag kunde prata med om allt det jobbiga (hur dålig vår vänskap än var så ställde vi alltid upp för varandra, iaf på den fronten). Så ibland när livet blir lite för hårt så är det konstigt att jag inte kan ringa upp dig, att allt inte är som det en gång var, om du förstår! But that´s life I guess..

Ska ta och försöka få i mig en hård macka nu och sen ska jag nog gå ner till gymet en sväng och ta en promenad på bandet.. Man kan tänka så bra då tycker jag! På väg ner dit så ska jag köpa en flaska vitt till ikväll också. Funderar på vad jag ska köpa för "bakfylle- mat" tills imorgon :)

Om du läser detta så tänker jag inte träffa dig för första gången i onyktert sällskap på juldagen, i så fall så får vi klämma in en tid innan dess :) Som du vet så tycker jag inte om att "snacka" via tele, eller då man är onykter :) Glömde skriva det igår, sorry! Jag var bara så trött..

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0