091113

Godmorgon alla glada! Om ni kollar en rad högre upp så kan ni se att det är fredag den 13:e idag, får se om ondskan vaknar till liv under dagen eller kanske inatt :) Hoppas att jag slipper någon form av otur iaf, mer än vanligt. Fast med min tur så kanske den här dagen fungerar tvärsom för mig, vilken lycka i så fall! Idag börjar föreläsningen kl 11´15, så ni som trodde att jag hade stannat hemma idag hade fel.. Ska bli helt underbart med helg nu faktiskt. Man känner sig verkligen värd det nu efter en sådan vecka som vi haft nu! Måste dock sätta igång och plugga, började med första kapitlet igår kväll.. helt oki bok.
Ha en bra dag! Å akta er för monster :)

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0