091112

God kväll vänner! Måste bara säga att jag är såå trött, det känns som jag har suttit i skolan i en hel veckas tid. Har varit där mellan kl 10- 16, kom hem kvar över och nu ska jag ta och fixa ihop lite mat. Får nog lov att tina upp lite kyckling- kebbab- gryta och göra ris till det! Gott gott
Föreläsningen var iaf riktigt bra, idag fick vi göra en massa test! Först ett för att kolla våra alkoholvanor. Och om ni känner mig så vet ni att jag dricker ca 4-5 gånger/ år, så det där testet var inte speciellt givande för min del. Jag fick två poäng.. Det andra testet handlade om droger, och som ni vet så sysslar jag inte med sådana saker så där fick jag inga poäng alls! På det tredje och sista testet kollade vi hur deprimerade vi var och om vi hade några problem med ångest. Jag fick tre poäng på både depression och ångest. Inget att oroa sig över, jag skulle behöva flera poäng till för att komma upp i någon form av riskgrupp! Jaja, dags för mat nu och sen ska jag sätta mig och läsa lite ur boken "att släppa taget". Vi ska ju tydligen läsa hela boken (400 s)

XOXO // Johanna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0