091111

God morgon alla! Vilken härlig morgon alltså, känner mig inte allför trött men känner jag mig rätt så kommer nog det snart att ändras! Igår kväll var vi, alla fyra, på Body Step. Kändes inte lika roligt den här gången, har ju bara varit på det två gånger, men den första gången så hängde jag med så mycket mer än vad jag gjorde i går kväll! Men för att sammanfatta det så tycker jag att det är roligt iaf, har inte så mycket träningsvärk i vaderna denna gång, men det känns iaf! Nu ska jag ta och få på mig lite kläder, och sen borsta tänderna innan jag går upp till skolan. Måste skriva ut föreläsningspapprena också, alltid bra att ha dem.. Å idag slutar jag kl: 1, underbart. Då har man lite mer av dagen kvar! Ha en bra dag!

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0