091110

Börjar bli lite jobbigt nu detta med min hals alltså, sov inte så speciellt bra inatt heller! Bara ligger och vrider och vänder på mig hela tiden, hostar och sväljer slem! Å idag på föreläsningen så började det irritera sig i halsen så att jag fick lov att gå ut därifrån! Idag slutade vi iaf kl 3, var hemma lite efter, sen fixade jag ihop lite mat och nu går jag igenom mailen. Ska snart iväg och träna dessutom, idag blir det Body Step! Dagarna går så jävla fort, kommer inte att vara hemma förs efter halv 8 ikväll och då är det tv;n som gäller och sen sängen! Tack o lov så slutar föreläsningen kl 1 imorgon, då kanske man hinner med lite mera under dagen! Ska nog börja med att kolla igenom kurslitteraturen imorgon! Läsa lite. Den ska tydligen vara väldigt intressant!

XOXO // Johanna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0