091109

Sorry att jag inte har skrivit men jag har inte funnit någon tid för det förs nu. Nu ljög jag visst. Jaja, jag skriver ju nu och det är väl det som betyder! Idag började den nya kursen, missbruk av alkohol och droger. Helt suverän alltså. Och samma ord kan beskriva vår föreläsare. Det är alltid lika roligt då man har en föreläsare som tycker om det han jobbar med, att höra hur han talar om sitt jobb, med intresse och glädje liksom. Och han gör allt så intressant, så denna kurs har jag stora förhoppningar på. Känner mig dock lite rädd för salstentan! Men men, ska ta och läsa igenom måndagens postreklam nu och dricka en kopp kaffe. Måste bara säga att jag för tillfället sitter och kollar på "förkväll" nu.. hehe. Det är en man där, eller pojke som berättar och går i högklackat. Han pratar om 7 olika gå- stilar! Jag tillhör kamel- stilen.. bara så att ni vet! Kan tyvärr inte riktigt beskriva den men det är iaf den där gå- stilen som man har då man har varit ute och festat hela natten och är på väg hem vid 2-3 tiden på natten :)

XOXO // Johanna  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0