091107

Vilken natt alltså, trodde aldrig att jag skulle somna. Men till slut så gjorde jag väl det, tror att klockan var runt halv 4 då. Idag när jag började vakna till så var det alldeles mörkt och skönt i rummet, tänka bara kolla på mobilen hur mycket klockan var men det hann jag inte att se. Mamma ringde nämligen! God morgon lätt det i andra änden av luren. Fick iaf reda på att klockan var närmare 12. Man får liksom panik av att höra att den är så mycket, även om jag inte har något planerat idag. Skulle faktiskt hemskt gärna vilja gå ner till gymmet och gå på bandet men jag vet inte om min fot tillåter det. Har jävligt ont, men jag vet inte riktigt vad jag har råkat ut för! Men först och främst så behöver jag en dusch, jag ser verkligen förjävlig ut i huvudet/håret :)

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0