091106

Shit alltså.. idag skull ju hemtentan lämnas in kl 12.. Gissa när jag vaknade: kl 11´15. Härligt värre! Skulle dessutom hinna ta ut pengar, fylla på utskriftkontot sen skriva ut tentan innan den skulle vara inne. Hade lite bråttom kan jag lova! Men jag hann, med en marginal på 8 min :) Efter det gick jag ner till Shell på kyrkgatan för att hämta ut den sista boken till missbrukskursen som börjar nu på måndag. Ska bli riktigt kul.. Sen bar det iväg till hemköp och sen hem och fixa ihop en väldigt sen frukost! Vädret i Östersund idag: pissblött, blötsnö (ni kan kanske tänka er hur jag såg ut då jag kom hem). Det var iaf ingen vacker syn jag möttes av i spegeln :) Ja då var man alltså ledig i 3 dagar då. Underbart. Funderar på vin imorgon. Har verkligen inte råd men det skulle smaka bra, får vänta och se vad det blir för väder imorgon!

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0