091105

Idag när jag vaknade och drog upp persienerna så såg jag att det hade snöat inatt, snön låg vitt och vacker på marken (nedtrampad). Idag ska jag gå igenom hemtentan och så får jag se om jag går upp till skolan och skriver ut den eller om jag väntar tills imorgon. Troligtvis det sistnämnda! Har fått en låt på hjärnan idag också, tack Maria för det! Låter "Until we bleed" med Lykke Li går på repit gång på gång här hemma..
Just det, ikväll är det EMA i Berlin för er som inte har koll på läget. Det visas på MTV ikväll kl 21´00, och det är inget som jag tänker missa utan jag kommer att sitta bänkad i soffan! Kanske med något gott i munnen också :) Har upptäckt något som jag verkligen vill ha.. ni ser vad mycket jag har hunnit med idag alltså, helt otroligt! Men jag vill iaf ha den nya Sony Ericsson- mobilen "Satio" med en 12 megapixel kamera. Någon som vill köpa den åt mig.. MAMMA?!? Vill inte ens veta vad den kostar.. Om jag börjar spara lite pengar nu så kanske jag har råd med den inom de närmaste 5 åren. Vad tror ni?


                          Visst är den fin?! :) ♥

Måste iväg och hämta ut min missbruksbok också! Men det får nog vänta tills imorgon..

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0