091103

Å klockan den tickar på den.. för fort. Måste upp till skolan och köpa de där böckerna också.. sen måste jag ner till tvättstugan och byta tvättid för idag ska jag fan i mej ner till gymmet. Trött på att vara invalid. Är inne på den fjärde dagen idag och nu får det fan räcka! För er som inte vet så var jag på Body Pump i fredags..
Snackade/ skrev med en gammal klasskompis på facebook igår/idag. Hmm, det fick mig att undra lite vad folk gör nu för tiden. På de stackars jävlar som fortfarande inte har tagit sig ifrån Hagfors. Förstår verkligen inte vad det är som håller dem kvar där.. Jaja, idag ska jag iaf börja med analysen, vet dock inte hur än men men, det löser sig! Nu måste jag gå upp till skolan.. måste få någonting gjort också :)

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0