091102

Jo då var man här igen då, denna gång nyduschad :) Har just tittat igenom hemtentan som lades ut imorse, den ser precis ut som förra gången men självklart så har den andra begrepp! Vilken fantastisk fantasi vår lärare har alltså.. Känner mig inte ett dugg taggad för att sätta igång (men det gör jag väl aldrig)! Det känns som jag kommer att få ett lägre betyg på denna tenta, så jag kommer inte lägga ner någon extra energi på att skriva bra! Denna gång så får det gå som det går helt enkelt.. Så med andra ord så kommer det inte att hända så speciellt mycket för min del under veckan. Hemtenta och träning typ. Ska ta och fixa mig lite frukost nu och sen ska kolla upp begreppen och kl 3 ska jag ner till gymmet och gå på bandet med flickorna. Hoppas bara att mina ben fixar det :) Ni skulle ha sett mig igår då jag och Linn skulle gå till hemköp, det har aldrig tagit mig så länge att gå. Jag kände mig hemsk och jag såg säkert jätterolig ut då jag kom och haltade mig framåt.. hihi

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0